Rekapitulace

21.07.2009 11:03

S několika týdenním zpožděním se opět dostávám k aktualizaci našich stránek. Do budoucna by se toto již nemělo opakovat.

Zápasy v semifinále s týmem MD Krupka, který vyhrál základní část, jsem se rozloučili s letošní sezónou. Stav série 3-1 pro soupeře a velké zklamání, pro některé naše hráče i nepochopitelné nevyrovnání se s prohrou, nás odsoudilo ke 4. místu. Proč? v první řadě to bylo oznámení předsedy OSHB Teplice, který sdělil, že o 3. místo se nehraje. Pro mě osobně to byl obrovský šok. I pod tíhou této informace mi řada našich hráčů (hlavně to srdíčko, ale jen když se daří) oznámila, že hrát by stejně nechtěla. Důvodem by prý byla naše nízká účast. I přes tyto potíže jsem začal domlouvat zápas o medaili. Dalším volným hracím dnem měla být sobota. Čas byl předběžně dohodnut na 08.00 h ráno (vždyť v Teplicích probíhala Lázeňská sezóna). Ovšem jeden míní, ale druhý mění. Ten kdo vše změnil byl tým Žízně, který nepochopitelně stanovil hracím dnem neděli. Při Lázeňské sezóně nepochopitelné. Na toto i hráči, kteří chtěli hrát v sobotu řekli, že neděle je blbost. Z toho důvodu a pro některé názory na našich stránkách (na svůj názor má každý nárok) jsem zklamaně odřekl zápas o 3. místo. V týmu zavládlo rozčarování, ale já tvrdím, že jen pomyšlení na to nehrát o medaili, není filosofií Perly. Každé umístění na bedně se počítá. S tímto bych se již nikdy nechtěl do budoucna setkat. Doufám, že na další sezónu budou pravidla jasně dána.

Dále bych se chtěl zamyslet nad naší účastí při zápasech. Ve statistikách se dá jasně najít kdo chodil a kdo se neúčastnil. Překážky jsou různé (práce, jiný sport, dovolená, rodina). Nechci zde moralizovat, ale zápal pro Perlu upadá. Nevím jestli je to výsledky nebo nebo stárnutím a zpohodlněním. Prot bych byl velmi rád, aby se každý vyjádřil k další sezóně. Odpovědi typu JÁ NEVÍM, mě nezajímají. Také bych rád věděl zda budete dávat přednost jiným sportům a jak to ovlivní docházku na naše zápasy. Dle současného vývoje je mimo hru: ČALIS (koleno), ZDENCA (achilovka), DOLLY (sval), ŽÁBA (záda), ŽIVOT (návrat do Lions). Ukončili již dříve: EGO, KOUDY, ŠPEK. To je 8 lidí. Další pracují na směny a máme zde obrovský problém. Proto, kdo ví o jakémkoliv hráči, tak ať ho pozve. Za zkoušku nic nedáme. Já se pokusím domluvit s MD Krupkou, jestli nemají na hostování nějaké juniory. Na konci srpna se rozhodne zda bude PERLA pokračovat. K tomu se váže i anketa na první straně. Odpovědi na vaši účast v další sezóně očekávám formou SMS, e-mailu nebo na našem CHATU.

Další tématem je ZÁVĚREČNÁ. Tato akce se měla konat po zápase o 3. místo. Jelikož se toto nehrálo, tak se začal hledat vhodný termín. Když už mohl Bačkorák, tak nemohl Dípa a opačně. Z toho důvodu navrhuji termín 05.09.2009 sobota. Je to první víkend v září. Normálně je to čas turnaje v Ústí nad Labem, ale na tento se nejede, jelikož jsem nesehnal hráče. Škoda. Spíše než závěrečná bych to nazval předsezóní nebo, ale to snad ne, konečná. Je to s velkým přestihem, tak si vemte jeden den dovolené. Snad toho nechci tak hodně. Potvrzující odpověď zasílejte opět mě.

A nyní ožehavé téma - FINANCE. V pokladně máme 9.755,- Kč, ale řada hráčů ještě dluží. Nepochopitelné. Na našich stránkách vytvořím tabulku dluhů a budu odmazávat. Na té předsezóní se to může utratit celé nebo se to použije na něco užitečného nebo se zbytek rozdělí zpět.

Užijte si prázdniny a dovolené, a těším se na shledání v září.

Bob29

—————

Zpět