Nová tvář v Perle

18.12.2009 23:19

Pokud vše dobře dopadne, tak bychom měli mít od ledna 2010 nového člena do Perly Řetenice. Někdo ho možná zná osobně (Žíža určitě) a někteří třeba z doslechu. Je tu dost hokejistů, tak snad. Jmenuje se František Volnar a níže je jeho vlastně psaná vizitka.


"Ahoj, zdravím všechny, především hráče PERLY. Abych se nejdřív trochu představil, jmenuji se František Volnar, je mi 23 let a bylo mi nabídnuto hrát za PERLU, což jsem přijal. Aby si někdo nemyslel, že jsem úplnej laik, tak jsem hrál cca 15 let hokej a po úrazu jsem musel skončit.Tak jen doufám, že mi v těch rukách něco zůstalo. Jinak zde je pár odkazů, jako důkaz pro ty co neznají mé jméno (a já Bob dodávám, nefandi si tolik :)): https://www.klhchomutov.cz/zapas.asp?id=675 , https://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=84928 a zde poslední kde se v clanku dozvite proc jsem musel zkoncit (ten odkaz chybí, asi chyba)-v clanku vsak neni psano ze jsem mel naštiplý krční obratel a něco s ledvinou (to mi zjistili az v nemocnici). Jinak mizi sve nejvetsi uspechy v hokeji povazuju par odehranych pripravnych zapasu za A" tym LITVINOVA a pak ze jsem se dostal do vyberu severoceskeho kraje.Snad se bude dařit v hokejbale jako v hokeji, doufam že vše vyjde, za PERLU nastoupim v brzke dobe, budu jeji posilou a pomuzu k lepsim vysledkum".

A jinak chlapi, je to policajt, stejně jako já a věřím, že nám pomůže a bude chodit.

Bob29

—————

Zpět