Zdenca - rozhovor

15.03.2009 09:24
Přinášíme rozhovor s jedním z nejlepších hráčů THL Zdencou Pavlíčkem.

Od kdy hraješ v Perle a měnil bys tým?

Do Perly jsem přišel v polovoně sezóny 2000/2001 z Žízně Trnovany. Vždy jsem si přál hrát za Perlu a už nikde jinde hrát nebudu.

Největší hokejbalový úspěch?

2 x postup do Extraligy (HbC Proboštov, HbC Teplice).

Nejdůležitější gól?

Pro mě osobně je každý gól důležitý (moc jich za sezónu nedám).

Tvůj vzor?

Můj vzor byl Béďa Ščerban (kam až to dotáhl se svojí výškou a váhou - jak já).

Cíle do budoucna?

Co nejdéle hrát za Perlu a přidat ještě pár titulů (dobře se po sezóně oslavuje).

Nejméně příjemný tým a hráč?

Nerad hraju proti Žihadlu a z hráčů je to Míla Zavadil (nic v zápase nevypustí).

Budoucnost Perly?

Chtělo by to pro Perlu nějaké nové a mladé tváře, ale nevím jestli se to někdy podaří.

 

Rozhovor připravil Bob29.

—————

Zpět